2011年11月25日星期五

火女眼中之新加坡

呼~! 久等了!!

(其實我已經精神分裂地post了些環球影城照片在另一個blog~ 咁在此處就寫下字promote一下新加坡啦!)

(在這裡post照片實在係超煩的! 艾德兄, 點解你可以post到咁多?? 勁呀!)

注: 沒有靚女相 XD

新加坡於我來說, 可能不算是一個旅遊點, 因為我有親戚+朋友在那邊......可以省回交通費! 今年內神推鬼擁地就去了兩次!

不過事實上我上次到新加坡已經是十多年的事了! 是最近才和那邊的人「重新聯絡」:p

個人認為那裡是一個比較有人情味的城市, 當地人比較熱情, 而且有耐性, 不會像香港人般急進而冷漠! 地方較細, 建築物不算新但乾淨! 聽聞政府會負責翻新的~ 福利好好, 政府的屋都是同一個樣板, 它們是「平售」給市民的! 所以他們的地址大部分是 xxx區, building #___ 號, 幾樓幾室, 就這樣!

然後街市及住宅都有好多地方給老人家休憩, 見過有一個熟食中心的枱有一個小洞! 原來是給老人家放拐杖, 非常貼心!

聽朋友講, 住宅的休憩空間也會用作辦喪事的地方! 當有人過身, 儀式就會o係自己樓下搞!

Post一些景點相先:

動物園, 小團友們在玩假鱷魚!

真動物 (豹是有隔著玻璃啦...不過牠們好有型呀~!

艾德放了摩天輪的日照片, 我便放夜間吧 (晚上看下去沒會比較不清楚, 無咁驚架~)! 其實...我覺得最佳的時間係日落時間 (大約7點), 真係會美到不得了!

本人放棄post景點相了, 請去熱血艾德看景點照吧! XD

今次的旅程其實最開心的是我們兩家人一行13人一起去! 人生能夠有幾多個家族旅行的機會? 應該少之又少吧! 而我們今次之行的目的其實是參加婚禮......

婚宴在香格里拉酒店舉行! 嘩....好富麗堂皇! 仲有台添! 不過...食物水準很一般呢! 令人失望! 新加坡可能沒有太多新鮮食材? 整晚都係蝦/帶子的配搭!

賓客們都穿得好華麗! 以致我們有少許失色了......

有機會的話我想多說點, 做一個今次旅程的思想總結!

8 則留言:

Coffee 說...

你的摩天輪都很靚呀!

Ebenezer 說...

人生能夠有幾多個家族旅行的機會?

我到現在,都好似冇。

Unknown 說...

火女:

個相upload system 係唔太得, 我都係一張一張upload, 每次都同時做其他野~~~~

原來是家族旅行,勁正

火女 說...

Coffee:

夜晚的摩天輪都好靚架!

Eben:

係呀, 實在難得.......
有心唔怕遲喎!

艾德:

原來呢~~用iphone就可以一次upload多張!
(不過我都係因為咁而開photo blog~)

各位朋友, 你們在上一篇的留言我唔覆了, 謝謝踩場啦!

另, photo blog處是否依然不能留言?

Unknown 說...

火女你的Photo Blog都係留唔到言.....間房勁正~~~~~~~

L L 說...

女女:

快樂旅程呀 :)

卡臣 說...

我未試過越洋出席婚禮

火女 說...

艾德:

真係勁正架! 我只係在澳門但係感覺身在外國~
(唉, 唔明解點解那邊留言不能...囧)

爸爸:

真係好開心~ 難怪你常去旅行啦! 哈哈

卡臣:

講真其實我都係第一次!