2012年2月2日星期四

更新近況

最近煲劇煲到好癲,天昏地暗地煲!

事緣呢......火女本來部 iPhone只有200M的上網數據,但是在今個月的頭幾日就用爆了!

於是索性用盡佢!反正都要交多$290...(反面教材是也)

煲劇的途徑不外乎 youtube, PPS, PPTV......瞓前又煲,上下班在車上也煲(如果接收OK的話)......多數看韓/日劇!我快要變做一個超現實的人了!有誰來救救我...... :P

呀~~吖!但如果我在這裡寫下劇評會唔會有多D人氣呢~?

9 則留言:

匿名 說...

有咩劇介紹先?
祝身體健康、心想事成!

自由

Coffee 說...

我都係呀,煲劇煲電影煲到日頭昏昏欲睡。

火女 說...

行姐! 我都祝你青春常駐, 財源廣進!

我真係可以介紹架! 你喜歡韓/日/台? 愛情/家庭/勵志...?

如果韓劇, 睇《最佳愛情》&《城市獵人》啦, 日劇可以睇《家政婦三田》同《我不能戀愛的理由》...

仲有好多架~如你有興趣真係可以慢慢講, 哈哈......

火女 說...

Coffee:

原來你係同道中人! 咁你睇咩多?

又, 如果在車上咁啱睇到親熱場面, 又真係尷尬既! 好怕俾d人以為自己係色情女! XD (就算只係接吻場面都係咁話啦~)

Coffee 說...

先前主要睇戲,例如有新少林寺,不再讓你孤單,吾棲之膚...近日就煲劇中-家政婦三田

Unknown 說...

我個plan是無限的…(唔通史馬通就因為我呢啲人先取消無限?)…加上我返工搭車要個幾鐘,不睡覺的時候就煲劇…

然後瞓前又煲得閒就煲,前兩個月多假放,所以喪煲了很多劇…(又說,寫電視劇係比較容易有知音來的說…)

但年紀大…瞓得少真係想死…所以而家一日最多睇一集…

卡臣 說...

我玩iphone玩到眼痛呀 陰公

火女 說...

冰子:

唔怪之得我成日走去你度搭嗲!哈哈哈! 話說我依然係瞓得好少...死頂...

等我都寫多D電視劇相關既先!

卡臣:

唉! 我地呢D iPhone人就快out了! :(

Unknown 說...

我煲小說~~~~