2011年11月30日星期三

火女跳街舞

昨晚學跳舞, sir教了好難的動作 (其實係勁快的動作囉...)

佢鼓勵我地唔好消沉 (哈哈! 可能我地望落好down...因為d動作做唔到/做得唔好)

然後佢話: 大家返屋企練下, 同一個動作做一千次就會做得好架喇!

*_____*

我是第二期 join這個阿sir的班了, 覺得佢雖然將「街舞初班」搞到好似「高班」(我報既係工聯會唔係出面的dance club喎! 可能會有學員偷偷埋怨佢將興趣班搞到太緊張), 教埋d野鬼咁難! 但係我覺得佢好有heart, 好認真地想我地跳得好! 我估佢真係好愛 hip hop既呢...

佢的每個動作都好似擺 post! 真係好鬼好睇! 我都好想好似佢咁...(做咩會變左狂讚阿sir?! XD)

其實我想表達的是, 一千次應該不是誇張! 好似 Wonder girls, 少女時代等等, 一定都有苦練超過一千次先會跳得如此好看如此齊整吧! 想做好每樣野, 真係要靠苦練不可以懶的~

我希望自己就算跳得唔係勁好都有個型樣俾人睇下! 哈哈...

8 則留言:

Ebenezer 說...

努力、加油!祝妳舞術超羣!

火女 說...

Eben:

謝啦~ ^^

卡臣 說...

一定得架妳

Coffee 說...

既是喜歡的,享受過程已夠了。

火女 說...

卡臣:

我都覺得~! 因為綀就得架喇!

Coffee:

是很喜歡! 不過過程有時是頗痛苦, 哈哈哈!

Unknown 說...

有無片睇?

L L 說...

噢,街舞?給我的感覺太遙遠喇,社交舞還可以!

火女 說...

艾德:

我的冇, 阿sir的有 XD

爸爸:

我都差不多要收山了。哈哈!