2011年11月4日星期五

求診記

話說我今年看了很多次醫生! 現在這個醫生是一位「兒科聖手」, 當我去到診所見到的是一大堆比o靚模還要嫩的女孩子 (或男孩子, 其實即係幾歲的小朋友囉!) 充塞著整個waiting area......

終於輪到我了! 叩門入去....

D=Doctor; 火=火女

D: 坐吖~ 咩事~?
火: 醫生我感冒了
D: (望了我的病歷) 哦! 鼻敏感人喎你係! 鼻敏感發作囉!
火: 呃....係......? 但係點解會發作到咁? 我D同事都有鼻敏感不過佢地都係流下鼻水咁......
D: 佢地冇你咁嚴重呀! 等我開隻特效藥俾你啦!
火:......哦。
D: 仲有冇問題?
火: 有呀! 我想問最近右邊面的神經怪怪的! 有時麻痺有時抽搐.....我會唔會中風架?
D: 下? 中風? 你宜家咁細個, 個可能性都幾低架喎......有機會係牙痛引起既啫! 你試下笑同合埋眼? 如果做到這兩樣就唔係中風了!
火: (其實醫生會唔會取笑我低B呢?) 哦, 係, 唔該醫生!
D: 好啦 Bye bye!

完!

到埋單時發現「特效藥」要另外加$50! 即係原本用免費醫療咭都變到要俾錢! 哼......
下次仲去唔去看他......兒科醫生......

3 則留言:

Ebenezer 說...

妳睇小兒科,佢梗係話妳個病係小兒科啦,仲有,個醫生唔令妳覺得自己幼稚,妳又㸃會似係佢個客呢?

Unknown 說...

睇得好就得la...haha

火女 說...

Eben:

我唔知下次仲睇唔睇佢好!

宅男兄:

都算好既~ 哈! 謝謝...

(藥劑師朋友詬「特效藥」其實係d抗敏感藥!)