2011年9月1日星期四

慢熱

慢熱並沒有問題呀!

其實,本人是一個慢熱的人(雖然可能沒人看得出來......因為我平時表現得太友善了吧?)

可能是以前「奶過野」啦。中學時,及初出來做野時,遇到一些人我覺得都幾投契,於是好快便熟絡了甚至視對方為交心的好朋友;可是沒多久便因為誤會(例如根本不了解對方之下踩親佢條尾啦...or vice versa)而疏遠甚至反目!

又或者越來越發覺對方極度自我中心,永遠只說自己的事而且沒有好好關心朋友,交唔過!

所以,漸漸覺得不應該對初識的人立即交心。(這樣是好正常的吧!)

所以,好怕那些見過幾面就當左我係好朋友的人!沒錯我可以好 nice talkative,但通常都係吹水,無關痛癢的話題......

真的好怕那些人呢!

6 則留言:

Ebenezer 說...

初識即對妳交心,好可能係對妳一見鍾情。

L L 說...

女女:

香港人大部分都係做打鐵嘅,乜都要趁熱!

火女 說...

Ebenezer:

嗯......不排除這個可能性! 哈哈哈! 但也有女的呢!

爸爸:

也是吧! 我都希望可以在新公司交到朋友啦...雖然現在對同事們還是小心為上...

Unknown 說...

快熱會好容易中招....~~
我都試過

火女 說...

宅男兄:

係囉! 不過無論幾小心, 久唔久都係會中一次......囧

Unknown 說...

不過慢熱都僧比老朋友出賣:

http://edkwok.blogspot.com/2011/08/1.html

8年朋友.....唉~~~