2010年4月6日星期二

電影節~趁熱鬧~

電影睇晒了! 我的感覺為:


睇到不少明星, 因為《如夢》同《志明與春嬌》都係首映, 好多明星撐埸! 吳彥祖好高喎真係!
印象最深都算係見到溫碧霞了, 因為她的真人......好老, 有點醜 (唔, 我好有口德, 哈哈)
《志明與春嬌》好好睇架, 大家去睇啦!


午夜場《小雙俠》......哈哈哈......好彩有個朋友肯陪我去睇! 義氣仔女 XD


公眾假期連續3日都去睇戲, 搞到好似其他事都做不到囉! 勵志的《蜆貝小小姐》不錯; 法國片《香貝老師》節奏太慢, 我睡了! 阿牛製作的《初戀紅豆冰》果然係純純的初戀, 覺得李心潔演得好好~成套戲好好笑! 好睇!


請勿誤會, 我並非要寫映評喎~

沒有留言: