2009年6月15日星期一

偶像

(這裡應該沒太多人迷上偶像吧...?哈哈火女好低b)




偶像之所以叫做偶像,因為他們其實是出售夢想的一種人物吧!
雖然早應該過了迷戀偶像的年紀,但是我依然...哈哈!因為某朋友仔在 xanga狂放歌而喜歡上他們了!



他們除了面容漂亮(其實唔算係絕色靚仔,實在係見仁見智啦!)、唱歌 / rap 得好、跳舞勁、性格搞笑、聚在一起會擦出好多火花之外,更令我欣賞佩服的,是他們的勤奮和毅力!出道了十年,由十幾歲開始,他們受過的苦、付出過的努力,不足為外人道!

或許,他們是幸運的?上天給了他們一個好機會;但都是全靠他們自己有好好把握!
現在爆紅了也是謙謙虛虛的不會驕傲,也不會變得靡爛(聽講有些偶像...呢...)


(朋友可以估下我最喜歡邊個哦~)





人生必然要努力才會成功;如果我只係無所事事,日日只睇他們的 Video,而不積極地過日子,我相信若他們知道了是不會高興的!(縱使他們係冇可能知道...)



所以,由現在起我決定至少努力做好一件事!偶像給粉絲的正面影響,便應如此。
 


(Yes, they need some rest!!! Haha)

5 則留言:

自由行 說...

可唔可以介紹下係乜名既樂隊?

篤篤篤撐 說...

可唔可以介紹下係乜名既樂隊?X 2

火女 說...

好呀!

L L 說...

咁即係乜名?

女女你唔好話俾我地聽佢地就叫 [好呀] XDDD !

火女 說...

爸爸:

好喜歡佢地, 會(盡快)出新post介紹~!