2009年6月11日星期四

我的六月

我的六月,好像總是多事的!有失業,有失戀...

今年六年也不算太好過。

不過就是因為多事,便特別感受到家人/朋友/身邊人對我的愛和關心;所以每個六月我都由衷地感到好幸福!

積極但不過份緊張,是我宜家的態度!

6 則留言:

篤篤篤撐 說...

今年六年也不算太好過
>>.ARMARM先六月冇耐咋~~~

Ebenezer 說...

就去開開心心放個暑假吧,明天一定會更好。

Keep looking up!

自由行 說...

否極太來呀!! (唔知有無打錯字)

火女 說...

篤篤:
都六月中啦, 哈哈...

Ebenezer
thanks呀! 放個暑假係好唔錯!
(不過青春冇幾多剩...:x)

行姐:
好沒記錯, 「太」應該係「泰」~
希望承你貴言!

L L 說...

女女:

網爸唔係困身呢就係用唔到手寫板,其實不知幾掛住你地!

火女 說...

爸:

係啦以為你去左邊! :p