2009年3月19日星期四

第一次做 facial做到喊

我估計, 女人是全世界最蠢的動物。
還是我是一個最最蠢的人?
女人為了一個字, 可以花很多很多錢, 甚至忍受皮肉之苦!
但其實我們也並不是完全盲目的呀!
去做 facial, 除了希望得到「皮膚靚d」的結果, 還想好好地享受那一刻「被人服侍」的感受: 輕柔的按摩啦、舒服的音樂啦、美容師用溫柔的語調和妳閒話家常啦......等等! 躺在那裡好好睡一覺, 不用自己動手!
有一個和我差不多年紀的女孩子, 曾經是我的美容師整整一年, 她做事認真, 而且和她談天很開心, 真的很像朋友! 可惜她最後不知是否被人炒了, 因為事出突然, 我未能拿到她的聯絡方法!
之後, 我用了好一段時間, 適應了那個新的姐姐, 她雖然感覺上沒那麼專業, 但人總算溫柔及nice! 所以也還可以.......
但是為甚麼她也難逃被炒的命運呢?! 還要在我買了二十次的套票之後?!
老實說, 我對這間美容院已有點意興闌珊了, 怎料更差的事真的發生在我身上!
這個新的美容師, 一個三到尾的大陸新移民女人, 為何這美容院好像降格了?? (ok, 我承認我這樣先入為主是不對! 但如果她真的提供了好的服務, 令我口服心服, 我又怎會這樣?!) 動作粗魯, 過度用力, 用過熱的水給我洗臉等等, 我都忍了.......最難受的是, 她對我說的話:
-嘩你塊面真係好油呀! 你可唔可以令佢唔好咁油呀? (wtf....?!)
-你d毛孔真係超粗大, 粒粒都係黑色架! 嘖嘖嘖嘖嘖.....
-我見到人d毛孔咁污糟呢, 就好想清晒佢架喇!! 我仲有另一個客呀, 13歲女仔成面都係瘡, 我清到佢呱呱叫呀.....
當時我面上有一粒很大的暗瘡, 她冷酷地擠破了它!
-嘩! 我成手都係喇!! (我即刻同佢講, 對唔住呀! 她說「咁又唔洗對唔住, 又唔係你o既錯!」oh 係咩, 我以為真係我錯添!)
她真的是殘酷地大力 (我有叫她輕力點的, 也有對她說太大力我皮膚會敏感紅了一塊塊的!), 加上用言語不斷攻擊我, 最後, 當她用力地壓落其中一粒酒米時, 我, 哭了。
淒厲地哭了。
她應該一時被我嚇倒吧, 從來沒有一個客人試過這樣?! (喂我也未試過這樣呀大佬...)
然後她猛咁話「噢你以前的美容師都是很輕力的吧.......係唔係好痛.......? 我幫你敷幾重消炎藥水啦, 一定唔會腫架......」
沒有幫我修眉不特止 (我買的套票係包的), 用完面膜只為我塗了一點眼霜! 還叫我以後用大熱水洗臉, 一點點有建設性的意見也沒有!
* * *
如果你問我: 會再去嗎? 我的答案是: 會囉!
因為我買了套票呀!!!
但是我是會在起碼半年後, 等這個大嬸又被炒掉了才再去的!
講完。

*以前都寫過關於這間美容院了...

7 則留言:

浪子m: 說...

不如post埋店的資料, 個女人既資料出黎. 等我地小心丫.

篤篤篤撐 說...

大嬸人工平ar, 點會炒 ?

shizuoka2002 說...

火女:

妳要同佢老闆講:佢根本唔識做Facial,真係可以炒得......

Daniel.

自由行 說...

火女:

下次再book 時同美容院講唔要搵呢位亞姐做.

我未見過一位美容師勁踩客人(就算皮膚真係好差)

c 說...

啊~~太變態了。

L L 說...

咁都得?

下次再book 時同美容院講唔要搵呢位亞姐做 X 2

火女 說...

mingmanfred:

因為間美容院規模算細, 在佐敦的......你地應該唔會咁橋中招掛?

篤篤:

咪就係囉! 越來越冇企業良心!

Daniel:

個老闆都明顯有d問題......

行姐:

係囉! 難怪我咁唔開心架...

c:

其實...事後想起都依然覺得好變態!

爸爸:

唉, 我一開頭都說了:「我是一個最最蠢的人」...希望隨著年紀增長, 真的可以變得醒少少啦...