2009年3月9日星期一

俾個問答題大家思考下, 給我些意見啦......

話說有一個類似守財奴的人, 他做生意時品行已不太好! 還有舖拖欠薪金的癮!

有一次, 他如常剝削他的員工 - 他的菲傭! 本來應付四千元的, 他只給兩千幾......菲傭決定告他!

為了二千元而上庭, 這守財奴竟然用二萬元請律師!

最後, 法官應該是看出了他如此賤, 所以判他有罪! 並要他走上監獄之路! 坐幾耐就唔知了...

問題:

如果, 這個守財奴欠過你幾千蚊, 你仲會唔會去追??

*註: 根 據 《 僱 傭 條 例 》 的 規 定 , 任 何 僱 主 如 少 付 工 資 給 僱 員 , 即 屬 犯 罪 , 可 被 判 罰 款 港 幣 350,000 元 及 監 禁 三 年 。 任 何 人 士 非 法 扣 除 工 資 亦 屬 犯 罪 , 可 被 判 罰 港 幣 100,000 元 及 監 禁 一 年 。

10 則留言:

篤篤篤撐 說...

點解唔追 ?

Hana 說...

點解唔追 ?x2

自由行 說...

點解唔追?x3

eric 說...

點解唔追?x4

L L 說...

女女,佢欠我嘅係人工?

如果係人工就追,如果係朋友間借貸就唔追!

聶秀康 說...

欠債還錢!一定要追...!

shizuoka2002 說...

火女:

點解唔追 ?x7

Daniel.

火女 說...

各位:

這個守財奴是我前僱主啦, 佢係欠我幾千...大半個月糧! 件事已經就快兩年了!

但係我自己都有不對的, 我沒有追得很緊! 我沒有每天打電話給他...而我見他財政好像好困難 (縱使可能係扮出來的)

而且聽聞佢宜家要坐監了喎......

我知我是應該追回的, 但, 再追會否不太人道?

seikomatic 說...

幾千應該買到隻手....

火女 說...

seikomatic,

咁殘忍.....?!

(歡迎多來坐~)