2009年2月23日星期一

在這個年代

在這個「掃地阿嬸識雞腸,看更攞過文學獎」的年代,一個普通大學畢業生要做行街,有何出奇?!

6 則留言:

shizuoka2002 說...

火女:

如果想糧準,做政府人員吧~~~~~~:)

Daniel.

篤篤篤撐 說...

大學畢業生要做行街
>>>已經好多la...

laulong 說...

>>大學畢業生要做行街

行街通常指經紀,我畢業嗰時都有架喇!

依家大學生多咗,高端職位不大幅增加,自然要架喇!

自由行 說...

我唔係大學生, 俾得起錢要我洗廁所都得.

火女 說...

Daniel:

其實我都想, 亦有apply過.......
但係冇人so我呢?!

篤:

真的嗎? 那我會好過點...

爸爸:

我唔係經紀哦! 我把口...唔得!!
得罪人多就有-_-

行姐:

哈哈, 很好的思考問題: 如果俾二萬蚊我洗廁所, 真係每日只係洗廁所, 我會肯做嗎?

工作必定只有煩厭?!

不過現實是不會有這種事吧...

shizuoka2002 說...

火女:

要有心理準備,就是要用長時間申請先至做到政府人員~~~~~~:)

Daniel.