2009年1月30日星期五

新年祝福語

話說我在收音機聽到今年是己丑年, 覺得幾得意, 於是自創了一句恭賀語, 用sms發給朋友:

「幾醜」唔緊要, 新年要快樂!!

然後, 我得到好多回覆都係互相祝賀的, 只有其中一位, 我的舊同學Ashley. 她說:

「你話我醜?!」

之後我就解釋了一大輪了!

唔......佢做咩咁敏感呢唔知???

5 則留言:

卡臣 說...

我最唔怕醜架!

火女 說...

卡卡:

咁啱既~我都係唔怕喎! ^o^

L L 說...

女女:

咁講嘛:[幾醜]唔醜,新年好年!

火女 說...

都係爸爸文采好!

L L 說...

哈哈,係因為我老啫!