2009年1月2日星期五

甲溝炎.......好痛!

於輕傷或修指甲時不慎刺傷、逆剝引起的甲溝炎是常見病,用茶葉、芝麻、食鹽散外敷治 療甲溝炎效果不錯。  

取綠茶葉1克、生黑芝麻1克、細食鹽0.2克,加少許生理鹽水混合並搗爛如泥。皮膚常規消毒後將上述藥敷於甲溝炎患處,每日換藥1次,連續2~4次,在敷藥期間患處不可沾水。早期甲溝炎連敷2次後,紅、腫、熱、痛會全部消失。中後期甲溝炎有膿液積聚,連續敷藥3次,紅腫消退,膿液基本排淨。但慢性甲溝炎伴有過多的肉芽組織,不利於藥物吸收,仍需用外科切除多餘的肉芽組織。綠茶葉有清熱解毒、抑制葡萄球菌生長的作用;芝麻有解毒生肌;食鹽有解毒消腫止痛作用。遇到這種小病時不妨一試。


http://www.2to1agri.com/aptcm/medinfo.nsf/acfeedb08de41c864825697a00295e2c/d3a5cbc6d3d650cb48256b650027744d?OpenDocument

13 則留言:

shizuoka2002 說...

火女:

做樹脂甲定水晶甲整損呀?佢手勢唔得噃:O

Daniel.

火女 說...

Daniel:

新年快樂! 新工作還好嗎~?

係喎......一直都沒提起......發炎的是腳趾! T_T

行步路都痛呀陰公。

L L 說...

女女:

試吓寶樹堂嗰隻寶膚靈呀,萬能藥嚟架!

自由行 說...

寶膚靈?? 人地sell 燒傷, 俾油彈, 敏感用喎!

祝腳指公早日康復!

火女 說...

爸爸:

寶膚靈我都有...但甲溝炎實在難治!

行姐:

唔知係唔係今日對鞋有點窄呢.....=_=
謝謝! 我都好希望承你貴言, 早日康復!

(真係好鬼痛架嗚....)

火女 說...

其實我宜家真係敷緊, 這條偏方......未知work唔work!

shizuoka2002 說...

火女:

腳趾都會做樹脂甲定水晶甲嘛~~~~~~:P

Daniel.

火女 說...

Daniel:

我像這樣的人嗎? 哈哈....

*條偏方唔work :(

shizuoka2002 說...

火女:

女生化妝打扮好正常噃~~~~~~:P

P.S.著高跟鞋要循序漸進噃(從闊頭到尖頭,從方踭到幼踭)~~~~~~:)

Daniel.

L L 說...

試吓無妨。

佢真係乜鬼都得架,我信佢信到就黎攞黎揸麵包!

火女 說...

Daniel:

謝謝~

爸爸:

哈哈想笑死我咩!! haha....
不過我地全家人都係佢fans呀~
所以我真係會試試!

L L 說...

haha, 你網爸最鍾意講笑 :p

聶秀康 說...

海女...
welcome 呀!我 E 處常開 cyber party得閒就來玩啦!米客氣.

3隻耳