2008年12月22日星期一

狠心捨棄

衣櫃好爆! 空間好少! 搞到所有衣服都非常鄒+四散至周圍都係!

而且本著「舊的不去, 新的不來」這條定理, 今次, 我非常狠心地進行了清衣櫃工程, 掉了很多很多衫!!

其中包括:

1. 有紀念價值但一定不會再穿的....例如去旅行買的T-shirt, 某些人送給我的衫及以前划艇的背心! 已經放了好多年! 無奈地為它們拍下一些「遺照」, 之後就 bye bye了!

2. 買了之後只穿過一/兩次, 甚至一次都未穿過...總覺得就此棄掉好「蝕」, 但其實是不會再穿的, 因為好「娘」/ 窄左 / 一開始已經係窄 (即係買的時候被人坤左...)/ 突然不喜歡個款式......(我知我知....係喇買左好多個教訓了! 日後會買得小心d理智d!) 就算好靚好新, 都要, 掉!

3. 已經穿了多次殘舊了, 但因為實在穿得舒服 / 好睇 (不外乎映得我瘦d~), 所以未捨得掉..........唔得, 真係太殘了, 怎穿出街呢?? 唯有再買些................................................................

4. 舊公司的運動服, 豪不猶豫地!! 想剪爛佢添呀!!!

結論1: 今次任務是非常成功的! 清走了頂目 1, 2: 95% 和 3, 4: 100% 掌聲唔該!!

結論2: 吖駛唔駛添置一些新衣呢~~~~~~~~~~

下個目標工程: 自己堆積如山的雜物!!!!!

3 則留言:

L L 說...

女女:

好嘢!

網爸就是太念舊,唔夠狠!

自由行 說...

如果不太舊, 我會俾下一手....e 生女!

火女 說...

爸爸:

清理時痛苦, 清完感覺良好!

行姐:

有「下一手」真係好! 我的「下一手」- 我妹妹已經唔肯要我的衫! :(

不過我其實是拿去回收/捐出去的!