2008年11月2日星期日

不帶相機 - 利與弊

此處說不帶相機的情況, 是指出席朋友聚會或是特別活動, 有景點的!

我並不是一個行街睇戲食飯都會拍幾百幅相的人!

好了, 來講講這個利與弊喇!

不帶相機的好處:

1. 不用重甸甸帶來帶去, 手袋少了負荷!

2. 不用顧慮冇電池, 好慘, 如果冇電就真係帶左等於冇帶!

(我那一部超傻瓜相機係用AA電的......你可能覺得「車咁咪仲好可以去買」, 但係姐姐呀! 宜家仲有兩粒裝的AA電賣嗎? 就算有, 都可能係同8/10粒裝的價錢只差幾蚊! 所以通常都會買大裝, 而後果就係.....個手袋更大負荷囉!!!! )

3. 如果你帶相機, 好自然地你就係「揸機人」, 於是被拍機會就相對少了~ 相反, 如果不帶機, 上鏡機會自然更多啦!

(你想話: 但係冇人想拍你? 唔緊要! 教你一個關鍵的字: 攝~ 只有識攝, 就一定有機會啦!! )

4. 映完相, 不須要自己upload - 須知道我真係一個電腦白痴, 而且...唔知點解硬係雞手鴨腳, up得超級慢! 坐享其成不知幾咁美妙!

不帶相機的壞處:

1. 如果你覺得在某地方想映多一張, 有時候是會不好意思開口的...始終部相機又不是由你控制嘛!

2. 被映了醜樣的機會, 很大。

3. 被映了醜樣而又upload上facebook 俾人tag埋的機會, 更大。(如果你有一班「壞朋友」的話...)

4. 你可能很久以後才能拿到, 甚至永不能拿到, 所有相片!

-完-

5 則留言:

卡臣 說...

自帶相機
如果自己被映了醜樣之後
delete之權操在自己手上

L L 說...

網爸現在常帶相機。

傻瓜 DC 唔重,若見到一些值得影的而沒機可影,會好遺憾!

匿名 說...

>自帶相機
如果自己被映了醜樣之後
delete之權操在自己手上

agree x 2

仲有真係有d相永遠都取唔番, 慘!

自由行

火女 說...

不過, 我enjoy被朋友拍呀! 因為我朋友的相機...拍得好有水準! 有幾位朋友都用很長那種鏡頭, 有一個就揸一部「魚眼」, 好過癮!

我自己的呢, 嘩......samsung一千元有找那種呀! :(

匿名 說...

火女:

我尋日send 左e貓俾你呀!!!!!!!!!!!!!!

自由行