2008年10月31日星期五

假如我有一個水晶球

如果有一天, 我得到了一個, 能預知未來的水晶球, 我應該會第一時間, 看看自己未來會和誰結婚吧!

不過, 換來的結果, 應該都會是「尖叫」以及「暈低」?!

因為, 如果:-

1. 我見到將來結婚的對象, 是一個不認識的人........很令人驚訝喎這個人是誰呢?? 看看自己的樣子, 應該都有十年後......到那時候, 自己選擇的本錢也少了!

啊~~~~~~~!

2. 我見到將來結婚的對象, 是一個我早已認識的人, 但是......下?!?! 竟然是他?? 和他一向都不熟 / 沒甚麼話題 / 好像火星撞地球的呀.....之後就會開始留意這個人, 再慢慢喜歡上他........然後......

(如果事情真的照著這個模式發展, 那「預知未來」的意義好像就沒有了? 任何人, 如果有能力, 又有興趣, 都可以將自己/某路人甲的樣子放在水昌球內喎!)

噢~~~~~~~!

3. 我見到.......咦? 我見唔到o既?! 原來我嫁唔出!

暈..................!

所以, 非常幸運地, 世界上並沒有「水昌球」這種東西!

5 則留言:

匿名 說...

火女:

我驚我睇到第3呀! ^^

自由行

火女 說...

行姐,

我都怕係第三點算! XD

(做咩妳用唔到名??)

L L 說...

我唔睇,睇唔識追女,唔敢追女,唔會追女,咪冇晒樂趣!

一切未知,才有癮啊!

匿名 說...

火女:

我都唔知點解用唔到名呀! 但我在卡臣hana處又無問題...r爆頭!

>一切未知,才有癮啊!
但人總有八卦既時侯, 唔係d睇相佬就唔會長做長有呀!

自由行

火女 說...

同意行姐, 嘻嘻, 我都睇過相~!