2008年8月12日星期二

見爸爸講夢, 我又講;

以下並非老作, 真係火女夢過架!

1. 我在舊屋的廚房, 想為家人煮飯。正當我準備的時候, 突然! 出現了一條大網蛇, 有大腿般粗! 唔記得幾長! 它好似想向我撲過來! 於是我用一把刀仔(!), 把它殺了, 還將它的頭割了下來! (平時的我, 看見小昆蟲都怕得要死!)

我把它的身捲起, 放入一個超市膠袋內, 而個頭就咁放在昇盤......稍後我再煮飯, 但可能因為嚇壞了, 唔知煮左d咩!

醒後感: 點解唔煮蛇羹呢我?!

聽聞夢蛇代表有壓力?! 有沒有高人幫我解解? (吹下水都好呀)

2. 和前男友分了手已經超過兩年, 可是為何, 那天向別人提起了他一下, 夜晚便立即夢到他........

話說我已經幾個月沒聯絡過他, 只知他交了新女朋友, 相處得也很好!

可是我夢到和他在某沙灘漫步, 當我問他近況如何時, 他很用力地拖著我的手, 答我上年年尾和女友已經分手了! 我的心除了驚訝, 好像還有一絲絲歡喜........

醒後感: 太黑心了吧! 火女你?

1 則留言:

L L 說...

冇嘢架,女女,夢不由你,也並不反映現實中你的真實想法!