2008年7月31日星期四

為何要...加我?

有些人, 應該會以facebook的friend list有很多很多人, 而沾沾自喜吧!

(我有好多「朋友」架, 哈哈!!!)

但是, 三百人甚至四百人, 又有多少個係你真正朋友呢? 只是認識或見過一面的人都要加入為「朋友」嗎?

曾經見過有一位仁兄, 在我某靚女朋友的照片上留言, 而我也剛巧有在那照片裡留言。看他的語氣, 應該係「白撞、識女仔」那種人; 並不是真的認識我朋友。再看他的friend list, 嘩百多人清一式後生女仔, 仲要係性感自拍那些!

過了一天, 他竟然想和我「做朋友」!我當然是立即把這request 給ignore了!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

昨天開facebook, 見到有一個叫Jonathan的人想要「成為我的朋友」
我以前是認識過一位Jonathan的......也只是中學的一個師兄而已
我以為是他, 基於禮貌, 我應承了, 那以後也可以知道一下他的近況.......好像十年沒見過了?

怎料...這個人...竟然是我上年做的那份短期工的同事的男朋友!我甚至連他一眼都未見過呢!(ok, 我看過他的照片一次, 哼...)

我和那個舊同事, 也未能稱得上很熟!

這個「加入」的舉動, 究竟是為什麼呢..................就為了「擴大版圖」?!

另外, 大家知唔知, facebook有一個可以加入你和朋友如何認識的function, 可以選擇一起讀書/一起工作/一起join過某某club......等等

有一項是: you are not friends with him/her
如果你click這項, facebook就會話你: 咁你又add佢?! 然後會建議你刪除這個人的!
好好笑的, 哈哈哈!

11 則留言:

婉兒 說...

有些人就是喜歡亂加人嘛!尤其是在玩「古惑仔online」的那類人。

火女 說...

OH!「古惑仔online」!

聽個名都知無聊!!

L L 說...

女女:

Facebook 太多花臣喇,有閒就好!

L L 說...
此留言已被作者移除。
L L 說...

女女:

去:

http://lau-long.blogspot.com/2008_03_01_archive.html

火女 說...

爸:

感激!

Morca 說...

我個facebook 已經發霉啦!

L L 說...

哈哈,沒事!

火女 說...

morca:

為何荒廢了? 不過.....其實如果不喜歡的, 就不會再玩。我知!

爸:

近來是否很忙?

L L 說...

女女:

工作也不是太忙,只是寫 blog 用的時間多咗。你阿爸鍾意論戰嘛!

火女 說...

爸, 你個blog真的很熱鬧!
真的很似一個論壇!

講番 facebook, 今日又有個唔知咩女仔add左我, 我唯有直接給她發一個message問"who are you?!"