2008年7月19日星期六

我怕......因為我喜歡!

自從網爸問我去不去打球之後,我想了又想,想了又想......

其實,我對網友們是有一種特別感覺、特別幻想的-有時我會想,會不會有某位網友,其實是我的小學同學?!

又有沒有可能,某位我很傾慕的blogger其實是一位我不太喜歡的舊同事?!

若果「相認」了,大家關係又會變成怎樣??

網友對我的想像/期望又是怎樣?見了我的真面目,會失望嗎?

現時還未太想得通,所以,老實說,我害怕見人...

但又只因,我真的喜歡你們!

9 則留言:

c 說...

覺得自自然然的咪出去囉……
嗯,我想啊,就是有一種「好想見」,
又或者「唔,係時候見下喇」
又或者「其實都可以見下丫」的感覺,
我就會見面囉~

shizuoka2002 說...

火女:

來吧,我都去呢~~~~~~:)

Daniel.

L L 說...

女女:

人海茫茫,那會這麼巧!我常想在路上、在一些聚會遇到某些舊友,但卻總不如願。可能註定此生不可見了!

女女,交友不在乎形相,我也不怕把我的老殘樣子向你們展露,所有比我年輕的 blog 友更沒有怕的理由了!

L L 說...

啊,小c妹,你會考慮來嗎?

Carole 說...

妹妹
你對脚好靚
唔駛減喎

火女 說...

C: 「唔,係時候見下喇」/「其實都可以見下丫」的時候,就會相見~!

應會有此一日!

Daniel: 真的怕喲...

爸: 我今天才剛在車站遇見我的前經理! (不過因為不熟所以沒打招呼:p)

爸爸信心爆棚不怕露!

carole姐姐: 全副body就真係對腳最靚, 所以取巧地放出來獻世!!!!!

L L 說...

信乜鬼,我就嚟唔敢照鏡。

遲啲教你按番過鐘!

火女 說...

親愛的網友們:

打球打得開心點!

火女

L L 說...

女女:

搞掂咗咯噃!