2008年3月3日星期一

我的近況

其實近來我一切都好, 只是忙, 只是累, 只是不太有心情看 / 寫 blog...

現在每天發出五封求職信, 一個星期有二至三次見工, 只是怎樣也避不過要見那些 agent。我對 agent是有一些看法的, 因為被他們騙過嘛! 而且我不覺得他們是真心要幫助求職者的。唉, 算吧!

我最近還在沉迷於"煲劇", 劇中的浪漫情節, 有如流沙, 把我吸進去了! 我也知道這樣不太好, 哈哈!

我也有為自己設立一些短期, 和極之短期的目標, 下次再說囉!

12 則留言:

xiao zhu 說...

加油呀!趁呢段時間做一啲平日冇乜機會做嘅嘢,都幾好架。^^

L L 說...

女女:

流沙入咗去,出唔番嚟,記住縛住條繩!有啲劇,好誇好唔現實,睇下睇下你會當真,就唔好啦!

Morca 說...

Keep it up!

火女 說...

小朱: 係呀! 這個假期我過得好開心! 不過知道某些blogger離去了就.....:(

爸: 我上網查過流沙, 原來流沙係唔會好似拍戲咁, 吸走成個人架! 最多只會吸半身。要逃走呢, 就慢慢地逐隻腳拔起, 再用平躺姿勢, 慢慢碌出去!

所以呢, 我宜家正在拔第二隻腳, 好快就可以平躺, 逍遙自在~~~

morca: 非常謝謝您常來看^3^

L L 說...

女女真有求知精神,但係我都係驚,可能睇得粵語殘片多,啲奸仔總係鍾意引人踩到流沙處!

K 說...

做了HR多年, Agent信唔過, 上求職website或者求職報上找工作更好。

有咩唔明, 寫隻email俾我啦, 或者會幫到您!

火女 說...

Karen,

唔該你先喇! 咁我如果有問題就 send email給你~~

你真係好人"鼠"~~~

霖柏 說...

您年齡85嵗?嚇死人嘞,真佩服還有個把勁!

但是又想想,該是指1985年出世吧?喀什85年又不是屬狗的,有點暈!
(誰叫你這麽八!?)

對啊!係我傻啦!
女人不是十八就是八十!
總之這兩個階段就是
還讓別人感到她蠻年輕的時刻。
不是常聽到:
“哇!八十幾嵗縂咁年輕!”

;P

火女 說...

霖柏:

謝謝你到訪! "迷惑"了你真不好意思 :p

霖柏 說...

呵呵!
不怪您,是我自迷的!

自願的,迷者無罪!

您的朋友也很多啊!
都是港人吧?
打的都是廣東文。
我是福建人,住在印尼。

火女 說...

霖柏:

對的, 我是香港人~
這裡的網友們其實大部份都是"萍水相逢", 在現實中不相識的呢!

唏, 印尼那裡......會危險嗎??

霖柏 說...

印尼棉兰,自98年那次暴乱后,棉兰恢复平静的快,至今仍是平安无事,而且也越来越繁华,这两年旅游业也进步了许多,越来越多人来旅游了。

2004年的海啸,也来了许多慈善人士,包括成龙等;去年张学友也来个大型演唱会在棉兰。

这儿有多巴湖旅游胜地,是继神仙岛巴厘后排居第二的热门旅游地点。