2008年1月18日星期五

病變

火女曾經在一間小學當 part-time功課輔導班導師, 即是教教那些小朋友做功課, 溫習默書等等。當時的對象是三年級學生, 他們應該是九歲吧!


每天那兩個多小時, 就看著他們做功課, 不過這也不容易呀, 因為他們太活躍了! 男孩子會用他們的尖嗓子大叫啦, 唱歌啦, 大聲朗誦 (還要用國語!)......女孩子比較乖, 但都不太會專心架, 傾計啦, 畫下公仔啦......當時覺得要管他們, 真的很累! 不過大部分時候都覺得他們是可愛的~ (如果不喜歡小朋友, 我都不會選擇這份工啦)

乖巧, 有禮貌, 做功課做得整整齊齊的學生 (通常是女孩子), 是最得人歡心的了, 我還記得當一個小妹妹 "lur"我問我可否陪她玩時, 真的很嗲, 很可愛呢!


所以...
我﹒真係﹒想像唔到﹒這個年紀的﹒孩子﹒會﹒走去﹒自殺


或許就如大文兄所講, 這個社會, 已經病變了吧!

6 則留言:

中產管數男 說...

人既心根本係最難亦不好解釋,你真係唔會知呢d細佬究竟個心諗d乜令佢走向絕路...

億利 說...

自殺咪算小野...
搞大個肚重大穫!
記得好多年前既survey嗎?
年齡最少發生性行為的只有七歲...
雖然唔知佢地係唔係真係有性行為
但係到頭黎婚前性行為既情況只會越黎越年輕化...

匿名 說...

火女:

小孩難教,祝妳好運!

Daniel.

火女 說...

宜家實在有太多新聞令人震驚同痛心! 細細個就發生性行為又係一個問題啦..7歲?唔好再誇d...?!:(

我估我都唔會再教咁細的小朋友了!

L L 說...

真的,性無知、性輕率(阿爸自撰的詞語)確是這世代的嚴重問題。

陳大文部落 說...

路過,講開又講,唔知典解呢,而家 d 細路成日鍾意尖叫,又好火爆,細路咋喎,有咩野成日咁火爆?