2008年1月14日星期一

link去link來

看了夏娜姐姐的"link來link去", 她說一開始是看「追揸沽」, "一看上癮沒付會費就進了fans club。未曾想沒多久渣老闆居然將小女子的扑加到以「眉目傳情」作標簽的link裡面,嘩!"

唉也我都是一樣呢! 不過我知道自己寫得不好, 所以明白渣老闆此舉是鼓勵新人而已...佢又點會得閒睇我的blog丫!

我想講一講那個 "link list"。我認為真不錯呀, 因為想看的blog不用全部放到電腦內的 "我的最愛"。 想看哪個blog, 很快就找得到了, 很方便呀~其實我未有這個list係因為...我唔識搞! 我都未搞清楚怎樣加人名!

本來我想盡快加上這個list的, 但是看了幾位網友對此list的看法...我都不知加還是不加了! 想得咁複雜, 是因為畢竟人心難測吧!

5 則留言:

L L 說...

阿爸同你一樣唔識搞!同一基因,係咁架啦,慢慢嚟啦!

Hana 說...

你經常會看的還是有link方便些。

火女 說...

咁呢其實...我宜家都係未識整! XD

L L 說...

阿女:

我另有方法,去到 hana 到就用佢既 link ,借艇割禾,仔似入咗娜美人的香閨猛用佢既電話系統,好鬼方便!

最過癮就係,佢唔知囉!

火女 說...

*偷偷地*其實呢~~~我都係咁架!

通常用娜姐姐同鐵鎚個list囉!