2008年1月8日星期二

好難食...

昨天朝早, 在 "OK" 買了一份火腿三文治...這份不太好吃的三文治要賣十元, 我覺得真的很貴, 不過勝在快! 如果不趕時間, 我一定買 "M記"...(這情況是很少有的)

但是昨天的三文治真係 "此品只應天上 (地下?)有"呀.....點解可以難吃至此......

塊麵包又乾又硬 (仲好似有少少的異味, 係因為d麵粉係用了幾個月的倉底貨, 還是麵包已放了幾晚?!), 火腿內有些好像蛋殼的物體, 吃到一半, 差點想吐!

但是不吃早餐是不行的呀!

放工後, 有少少餓, 我去了 "美心"買麵包, 見到了一個 "北海道朱古力包", 那樣子好像好好食, 表面又有d碎朱古力咁! 誰不知......

嗚嗚~ 怎麼全部都如此難食, 沒有麵粉的香港, 真係玩死香港人咩!!!!!

4 則留言:

中產管數男 說...

遲d連食都冇得你食呀...

火女 說...

嗚...點可以冇得食架~~~

會死人架-_-

匿名 說...

火女:

所以我覺得自己幸福,因為最多一餐喺外邊食.

Daniel.

火女 說...

我一日三餐都o係外邊食~~~~你就好啦
:(