2007年12月31日星期一

吹得我脤, 拉得我長

本來, 我的contract最初最初是定在1月4號完的, 然後, 原來我代產假的同事十號先會回來, 所以順利成章改為十號!

我在聖誕前後就開始為自己倒數了! 18日, 14日, 10日......前兩天, 阿 head突然叫我過去, 然後指住個月曆(我以為佢做乜添!), 原來佢想問我, 可否 extend到一月尾, 因為將會有個新 project要 run......

我當時實在既驚且喜! 沒想過他會有此要求! 緊係 "lur"飯應啦我!! 心裡想: 莫非是朱古力魔法?! 嘻嘻...

就係咁, 我就 extend到一月尾了...不過人係會開始貪心的, 我會想, 是否可能轉到做長工? 但係偷偷地 check左個 database (其實係 public database), 發覺其實有個新人會在二月中上工, 我只係 "zip"時間性質罷了! 果個咁既 HR八婆, 真係以為我好似之前咁蠢! 佢叫我自己去問我阿 head, 爭取個長工位置; 我表面就話 "好啦, 試下啦...", 心想你個xx真係假到冇人有! 仲要"懶"慈悲! "懶"好人!佢為何估唔到我會 check個 database呢? 就因為所有員工都唔睇?

所以, 我就係以這這個乍驚乍喜又灰灰地的心態去迎接這個 "新 project"了! 做完先算!

4 則留言:

火鶴 說...

有project需要人跟, 咁可以去講數喎.

說...

試下傾無壞丫,而家周圍請人都好難。

火女 說...

火鶴&米搞,

我都唔會太樂觀了, 因為個 HR女人事後可能良心發現, 話佢地已經請左個人, 過年後上工了喎...

火女 說...

不過就因為請人好難, 所以我搵工會易d掛 XD