2007年12月21日星期五

我感恩

今朝早一起身見到媽媽, 就俾佢鬧!

話說我日前買左個新袋仔, 給自己做聖誕禮物, 個袋我一個月前已經睇過, 都幾鍾意但冇買, 今次再遇到佢…竟然減左一百蚊! 於是就開開心心咁買左了。

點知, 媽咪發現左個袋之後, 就問: “你係咪買左個新袋?” 之後好嚴肅咁同我講: “我要沒收番津貼左你既醫藥費! 你咁大使! 大花筒! 上年細妹送俾你的聖誕禮物果個毛毛袋仲咁新咁靚, 你應該用到佢殘晒先丫嘛………… !”

我本想返到公司, 即刻在我的xanga寫一個反駁佢的entry (因為佢會睇): 個袋都係二百多元啫, 我成年都冇自己買新袋啦 (其實有), 洗唔洗咁! 為左一件小事破壞晒我全日的心情! 毛毛袋係party袋, 咁靚點可以日日用喎! 又唔想一想我有幾耐冇買過o野?! (其實係有買o野) 好呀, 你收丫! 收番我的睇醫生錢! 咁我以後都唔會再做任何事討你歡心! 哼~~~~~

當然, 回到工司已經有其他事忙了, 所以冇寫到! Lunch後, 冷靜下來了, 反思為何佢會罵我?! 那是因為, 我真係好 “大洗” 呀! 平時 “個底好花”, 時常都令佢憂心! 係我唔好喎! 不過, 硬係一聽到佢 ‘哦” 我呢, 我一係就即時借左阿聾耳陳隻耳, 一係就 “得啦得啦得喇~~~”咁推塘佢, 甚至黑面, 每每要事後先黎後悔!

下午比較空閒, 想下想下, 發覺其實我要多謝佢肯罵我, 多謝佢為我好, 多謝佢擔心我! 感謝佢愛我!

我要點首歌俾佢: 鍾舒曼 – 好好擁抱
希望來年自己大個女成熟d, 激少佢dd啦哈哈哈…

2 則留言:

xiao zhu 說...

好吖,而家開始識諗,係好事吖。無論係咩處境、咩關係,多啲學習易地而處,兩秒都好好架。^^

火女 說...

我覺得'事後先後悔'真係我既致命傷! 因為我往往都係態度差左, 之後先知衰...希望日後可以control得好d啦~