2007年12月20日星期四

我喜歡看多於寫

這幾天, 我都趁工作時間瘋狂地睇blog, 因為不久之前才發現到這個"地帶", 很想一篇一篇我追看你們的舊文, 結果...越看越多, 越看越遠(越發現得多喜歡的blogger), 結果是, 看得越多, 自己越寫不出! 一來已經沒時間, 二來知道自己技窮又詞窮! 不過, 我就非常enjoy你們的文章所帶來的討論, 引發我的思想! 好enjoy這樣一個思想沖擊! 所以這幾天我就像一個"網絡狂徒"般到處留言, 哈哈!

陳大文說得對, 寫blog實在不應為市場而寫 (但你的文大有市場喎), 所以, 我都係寫我擅長的女人仔婆媽文章生活瑣事好了! 自己以前寫blog一向都係以"快速短打"形式, 把感覺一/兩句寫出來:p

我會繼續做我的"網絡狂徒", 希望blog友們不介意!

9 則留言:

小妮音樂日誌 說...

生活瑣事也可以很有趣, 不用人人都寫些大事大非的問題啊!

xiao zhu 說...

唔係徵文比賽、唔係交功課,咩都唔駛諗嘞,都話諗到乜就寫乜就得架嘞。

馬沙 說...

寫Blog係去享受,唔一定要有人鐘意!

有時篇嘢比人勁插,可能才是快樂泉源....

火女 說...

小妮: 但係真的好羨慕寫出好文章的人!@_@

小朱: 我正在想在此地替自己定一個位...好像呢不過...

馬沙: "有時篇嘢比人勁插,可能才是快樂泉源...." 有道理喎, hehe! 唔怪得有d人咁喜歡寫......我自己就未必enjoy喇

火女 說...
此留言已被作者移除。
火女 說...

小朱: 是"好像好難"!

xiao zhu 說...

哎呀,唔好諗得咁複雜啦!嗱,如果一開始自己清晰想點就當然OK啦,但係如果未定到位嘅,咁咪漫漫摸索囉,你好趕咩家吓? ^_

話時話,我都冇諗過點定位架,隨心囉。

火女 說...

小朱, 我唔係好相信你真係一個名人! 你真係好nice呀!

xiao zhu 說...

火女:

喂,你鋪話法吖,名人都可以好nice 嘅啫。我真係名人黎架,我有名架。哈哈!