2007年12月15日星期六

介紹...

其實我唔係一個好懶寫的人, 不過因為想了太多太多, 我在這裡的正式第一篇, 應該怎樣呢。我的思緒實在有點亂!

我有不只一個blog, xanga一個, yahoo一個, 但我有個感覺, xanga的blog就好像是 "呀今日我點點點, 同某人食飯, 睇咩戲..." 之類的生活小事, 而且都算是寫給現實中我的朋友看的。yahoo呢, 睇下明星相囉, 係囉, 相囉, 睇得多都厭, 已荒廢左那邊了!

開始看這裡, 當然是由 CK, 渣老闆, 馬沙等有名 blogger開始啦, 然後...發現了, 七十小姐, 空姐, 幾好睇喎, 再之後, 怒插港女, 陳大文, 小妮等等等等! 嘩不得了, 全部都咁有才華, 咁有見地, 咁有趣, 這裡的 blogger大千世界令我大開眼界! 好快我就開始融了入去了~ 我漸漸不再想在 xanga寫我今日做咩/食左咩了! 好想用自己少少力量, 唔好話反思, 起碼令人看了 enjoy一下都好! 這個成為我最近的理想(哈哈), 所以, 我好奇怪咁, 開了這個 blog而沒有通知任何一個現實朋友和家人! 我希望有 "純網上交流", 是否很怪?

不過我文筆不好! 其實我一向寫開白話的 (唉, 慚愧中), 而且寫得好鬼慢, 希望多多包涵! 關於我的奇怪心態, 希望下次再分享一下, 現在去睡了!

3 則留言:

匿名 說...

Welcome to the blogger 世界! 把平時在工作, 生活上不能說出的想法寫出來啊!

火女 說...

對呀! thanks~

馬沙 說...

Happy Blogging ^_^